نوشته شده توسط : محمد

کنکور

کنکور

یکی از کلماتی که این روزها در زمینه کنکور زیاد می شنوید نام مکتبستان است. سایت کنکور مکتبستان متعلق به موسسه مکتبستان می باشد و توسط دکتر علی کاویانی به همراه تیمی از دانشجویان پزشکی اداره می شود. مکتبستان به دانش آموزان خدمات متنوعی در زمینه کنکور می دهد.

در سایت کنکور مکتبستان چه می گذرد؟

در سایت مکتبستان مقالات و  آموزشهای کنکور ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور منتشر می شود.

تمامی آموزش های مکتبستان در قالب فرمتهای مختلفی همچون : مقاله آنلاین کنکوری ، فیلم کنکوری ها ،  صوت و کتاب الکترونیکی منتشر می شود.

موسسه مکتبستان خدمات فیزیکی و مشاوره کنکور را به دانش آموزان ارائه میدهد.

مدیریت مکتبستان و پیشبرد اهداف آن توسط دکتر علی کاویانی و تیمی از دانشجویان پزشکی می باشد.

خدمات مکتبستان به شرح زیر است:

۱- مشاوره و برنامه ریزی کنکور

۲- ارائه دی وی دی کنکور تدریس اساتید برتر

۳- ارائه جزوه کنکور و بسته های آموزشی کنکور

۴- برگزاری همایش های کنکوری

برای اطلاعات بیشتر لطفا با مکتبستان تماس بگیرید.

جهت هر گونه همکاری و پیشنهادات  با مکتبستان تماس گیرید.

شماره تلفن تماس با مکتبستان: ۰۲۱۲۵۹۱۷۲۰۶

 

برنامه ریزی کنکور

یکی دیگر از خدمات مکتبستان برنامه ریزی کنکور برای شماست. مشاورین مکتبستان برنامه روزانه کنکوررا برای شما به صورت اختصاصی مشخص می کنند تا شما بدانید در هر روز چه مقدار تست کنکور بزنید، چه مقدار مطالعه کنید، از چه منابع کنکور مطالعه کنید و … . در مکتبستان همه تلاش می کنند تا شما به  رویایتان برسید.

برنامه کنکور مکتبستان، برنامه ای جامع است که همه چی توش درنظر گرفته شده ، برنامه ای که دقیق واسه شخص شما ریخته میشه ، به نحوی که خیلی آسون اجراش کنین و روز به روز پیشرفت خودتون رو حس کنین. یه برنامه منطبق بر ساختار و روحیات و توانایی های شما .

برنامه ریزی کنکور کاملا به صورت شخصی برای شما انجام می شود. برای برنامه ریزی مشاورین مکتبستان با شما صحبت میکنند. همه شرایط شما را بررسی میکنند و سپس یک برنامه درازمدت برای شما تا روز کنکور ترسیم میکنند.

این برنامه به صورت هفتگی تا روز کنکور در اختیار شما قرار میگیرد. در این برنامه دقیقا مشخص شده است که شما در طول هر روز چه درس هایی رو باید بخونین؟ چقدر باید بخونین؟ از چه منابعی باید بخونین؟ چقد تست باید بزنین؟ و ….

مهمترین ویژگی این برنامه این است که کاملا به صورت اختصاصی برای شما است و منطبق بر ویژگی های شخصی شما می باشد و به راحتی می توانید آن را به اجرا در آورید.

افزایش تراز آزمون آزمایشی

تیم مشاورین مکتبستان به شما کمک می کنند تا بهترین آزمون آزمایشی را انتخاب کنید. همچنین به شما کمک می کنند بر حسب اینکه در کدام آزمون آزمایشی اعم از قلم چی ، گزینه دو ، گاج و یا غیره تراز خود  را با نکاتی که به شما می گویند خیلی سریع افزایش دهید. اغلب دانش‌آموزان به امید درصد بیش‌تر و تراز بهتر در آزمون‌های بعدی جمعه سر جلسه‌ی آزمون حاضر می‌شوند. برای افزایش تراز روش‌ها و راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که گاهی به دلیل سادگی، به چشم نمی‌آید. مشاورین مکتبستان این نکات را به شما می گویند. همه‌ی دانش‌آموزان برای بالا بردن تراز، ساعت مطالعه را افزایش می‌دهند و در جلسه‌ی آزمون بی‌مهابا و بدون تأمل تست‌ها را جواب می‌دهند و ارزش ساعت‌ها مطالعه را در عرض چند ثانیه از بین می‌برند، مشاورین مکتبستان در جلسات مشاوره تلفنی کنکور به شما کمک می کنند این اتفاقات رخ ندهد.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

همان طور که می دانید امکان دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو نظیر یوتیوب امکان پذیر نبوده و برای این کار باید از نرم افزارهایی که به این منظور طراحی شده اند , استفاده نمایید. ویدمیت نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه دانلود ویدئو و موسیقی از اینترنت می باشد که برای دستگاه های اندروید ارائه شده است. توسط این نرم افزار می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن فیلم ها و آهنگ های موردنظر خود را از سایت های اشتراک فیلم مختلف نظیر Vimeo , YouTube , Dailymotion , SoundCloud , Metacafe دریافت نمایید. کاربران این نرم افزار این امکان را دارند که ویدئوها و موسیقی های موردنظر خود را با توجه به نیاز خود در کیفیت های دلخواه دریافت کنند.

 

دانلود Vidmate

اینستاگرام اندروید

 



:: برچسب‌ها: دانلود ویدئو , دانلود فیلم , دانلود کلیپ از اینترنت در اندروید , ویدمیت , نرم افزار سیگنال مسنجر , صداگذاری روی ویدئو , زاپیا ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
آموزش دریافت جم رایگان کلش رویال Clash Royale Free Gems 
شاید شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یک راه مناسب برای دریافت جم رایگان در بازی کلش رویال و در نهایت خرید سریع تر کارت ها و انجام دستاوردها می باشید. شما با انجام چند مرحله ساده می توانید در بازی کلش رویال جم رایگان دریافت کنید. البته نه به این صورت که نام اکانت یا ایمیل خود را وارد نمایید و سپس جم ها را دریافت کنید. بلکه باید با نصب چند نرم افزار بر روی گوشی اندروید یا آیفون خود , گیفت کارت دریافت کرده و سپس از طریق گوگل پلی اقدام به خریداری الماس های سبز کنید. در ادامه با ما همراه باشید.
 
دریافت جم رایگان کلش رویال
آموزش دریافت جم رایگان کلش رویال
جم رایگان کلش رویال


:: برچسب‌ها: کلش رویال , جم رایگان کلش , بدست آوردن جم کلش رویال , ترفند کلش رویال , آموزش بازی کلش رویال , جم رایگان در بازی کلش رویال ,
:: بازدید از این مطلب : 721
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود تلگرام نارنجی Telegram Narenji 3.4.2 - تلگرام فارسی صوتی اندروید

با نرم افزار تلگرام نارنجی برای اولین بار تلگرام را به صورت فارسی و همراه با امکان تماس صوتی تجربه کنید. تلگرام فارسی نارنجی یک مسنجر قدرتمند ، رایگان و بسیار عالی بر پایه ی نسخه اصلی تلگرام می باشد که توسط کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. این نرم افزار که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است , به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا تصاویر ، ویدئوها ، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستان خود در هر کجای این کره ی خاکی که باشند ارسال کنند.

 

تلگرام فارسی

دانلود تلگرام فارسی

 

مسنجر لاین



:: برچسب‌ها: تلگرام فارسی , تلگرام صوتی , تلگرام نارنجی , دانلود تلگرام نارنجی , تلگرام , لاین ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
تاپس بلاگ یک ابزار قدرتمند برای ساخت و مدیریت وبلاگ میباشد. سرویس تاپس بلاگ این امکان را می دهد تا هر زمان که بخواهید با سرعت و سهولت اقدام به انتشار مطالب خود در اینترنت کنید. ثبت سایت در تاپس بلاگ کاملا رایگان می باشد و شما میتوانید در چند ثانیه وبگاه مورد نظر خود را ایجاد نمائید.  توسط این سرویس امکان ساخت وبلاگ وردپرس را خواهید داشت.
برخی از امکانات سرویس تاپس بلاگ را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید : 

 عدم نمایش هر گونه تبلیغ و پیام بر روی سایت ها 
 سئوی بسیار قوی سیستم
 اختصاص یک آدرس اینترنتی بصورت http://user.topsblog.ir 
امکان ثبت سایت به تعداد نامحدود برای هر کاربر
 امکان ایجاد و مدیریت آسان مطالب با ادیتور پیشرفته و قدرتمند فارسی 
 امکان اضافه کردن نویسنده های سایت با شناسه های متفاوت (سایت گروهی) 
 امکان درج آسان تصاویر، پیوندها و تغییر در رنگ یا اندازه نوشته ها 
 سیستم صندوق پستی تماس با مدیر سایت 
 داشتن پروفایل حرفه ای برای مدیر سایت 
قابلیت عضوگیری توسط سایت ها
 امکان نمایش ادامه مطلب فقط برای کاربران عضو 
اطلاع رسانی به کاربر پس از ثبت نظر در سایت از طریق ایمیلجدید
امکان انتخاب قالب های مختلف با توجه به موضوع وبلاگجدید
سیستم آمارگیر قدرتمند فارسیجدید
امکان درون ریزی و برون بری فایل های پشتیبان وبلاگجدید
امکان مدیریت افزونه های سایتجدید
امکان استفاده از قالب های بلاگفاجدید
امکان محافظت از نوشته ها با استفاده از رمز عبورجدید
 و امکاناتی که با ثبت وبلاگ در تاپس بلاگ با آنها آشنا خواهید شد ... 

 

وبلاگدهی وردپرس



:: برچسب‌ها: وبلاگدهی , ساخت وبلاگ , ایجاد وبلاگ رایگان , وبلاگدهی تاپس بلاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
آموزش تصویری تغییر شماره تلفن در تلگرام بدون حذف اطلاعات اکانت
Last Seen در تلگرام برچسبی است که در زیر نام کاربر در صفحه چت نمایش داده می شود و زمان آخرین ورود کاربر به نرم افزار تلگرام را نمایش می دهد. در مسنجر تلگرام شما این امکان را دارید که این برچسب را مخفی کنید و به فعالیت خود در تلگرام بدون این که دیگران از آنلاین بودن شما مطلع شوند , در ادامه با دانلودیها همراه باشید.
 
 


:: برچسب‌ها: آخرین بازدید تلگرام , مسنجر تلگرام , تلگرام لست سین , آموزش تلگرام , نرم افزار تلگرام , ترفند تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Imo Messenger for Desktop 0.6.2 - مسنجر ایمو برای ویندوز

Imo Messenger for Desktop یک ابزار پیام رسانی پرطرفدار و قدرتمند برای سیستم عامل ویندوز و دیگر پلتفرم های موجود می باشد. توسط این نرم افزار می توانید برای دوستان و خانواده خود به صورت کاملا رایگان پیام های متنی ارسال کنید و یا با آن ها تماس های صوتی و تصویری رایگان برقرار کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه نرم افزار ایمو مسنجر را برای سیستم عامل ویندوز به صورت کاملا رایگان در ادامه مطلب از وب سایت دانلودیها دریافت کنید.

دانلود ایمو برای ویندوز

ایمو دسکتاپ



:: برچسب‌ها: ایمو مسنجر , دانلود ایمو , ایمو برای ویندوز , ایمو دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 1025
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

GBWhatsApp براساس آخرین نسخه اپلیکیشن واتس اپ طراحی شده است و به کاربران امکان اجرای همزمان دو برنامه واتس اپ بر روی یک گوشی اندروید را می دهد. نرم افزار جی بی واتس اپ به دلیل مود بودن امکانات و ابزارهای وسیع تری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با دانلود gbwhatsapp می توانید به طور همزمان از دو واتس اپ در یک گوشی اندروید استفاده کنید.

 


:: برچسب‌ها: دانلود کلش رویال , جی بی واتساپ , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 750
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
تلگرام ویندوز یک برنامه پیام رسانی است که به شما امکان تبادل پیام و ارسال و دریافت فایل های مختلف با دوستان و خانواده خود را به شیوه های بسیار ایمن می دهد و قابلیت ارتباط با پلتفرم های مختلف از جمله اندروید و آی او اس و سایر سیستم عامل ها را به خوبی دارد.تلگرام دسکتاپ با تکیه بر پروتکل های پیشرفته امنیتی و رمزگذاری تمامی مکالمات و فایل های به اشتراک گذاشته شده و حفاظت از حریم شخصی , تمامی نگرانی های موجود در مورد سرقت اطلاعات را برطرف کرده و از این لحاظ می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه های پیام رسان محبوبی مانند واتساپ باشد.
 


:: برچسب‌ها: دانلود میتومو , اندروید , مسنجر , فرینگ اندروید , تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Purify - Save Power Boost Speed 1.3.1.133 - نرم افزار بهینه ساز اندروید

Purify – Save Power Boost Speed یک ابزار قدرتمند در زمینه بهینه سازی دستگاه های اندروید می باشد که توسط کمپانی King Studio Co.Ltd ارائه شده است. این نرم افزار با صرفه جویی در مصرف باتری , فریز کردن برنامه های غیر ضروری و آزادسازی فضای حافظه می تواند سرعت و عملکرد گوشی ها و تبلت های اندروید را به میزان قابل توجهی بهبود دهد. همچنین این اپلیکیشن اندروید با طبقه بندی خودکار نوتیفیکیشن ها امکان مدیریت و دسترسی سریع به آن ها را برای کاربران خود فراهم می کند.

 

افزایش سرعت اندروید

دانلودیها



:: برچسب‌ها: اندروید , دانلود برنامه , اپلیکیشن اندروید , بهینه ساز , افزایش سرعت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 740
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
دانلود بلواستکس BlueStacks 2.0.8.5638 - نرم افزار شبیه ساز اندروید روی ویندوز
BlueStacks یک نرم افزار قدرتمند و با استفاده آسان برای اجرای انواع برنامه ها و بازی های سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر به صورت تمام صفحه می باشد. هم چنین با دانلود بلواستکس این امکان را دارید که اپلیکیشن های اندروید ذخیره شده روی هاردیسک خود را به سادگی در محیط نرم افزار اجرا کنید و این بدین معنی است که بدون داشتن یک گوشی اندروید می توانید از اپلیکیشن های اندرویدی استفاده کنید. کنترل اکثر بازی ها و برنامه های اندروید می تواند توسط موس انجام شود که این درست مانند زمانی است که روی صفحه گوشی خود به صورت لمسی از این برنامه ها استفاده می کنید. نرم افزار بلواستکس هم چنین یک ابزار جداگانه مهم برای همگام سازی خودکار برنامه ها , به روز رسانی ها , عکس ها و پیام ها بین گوشی هوشمند و کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهد. به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه نیاز به یک حساب گوگل دارید که پس از نصب برنامه از شما درخواست خواهد شد و از این طریق می توانید آخرین بازی ها و برنامه های موجود در گوگل پلی را نیز دانلود کنید.
 


:: برچسب‌ها: بلواستک , دانلود نرم افزار , بلواستکس ویندوز , شبیه ساز اندروید , اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 762
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Telegram Farsi 3.4.3 – جدیدترین نسخه تلگرام فارسی اندروید

Telegram Farsi یک مسنجر فوق العاده سریع , ساده , ایمن و کاملا رایگان برای سیستم عامل اندروید است که در طراحی آن بیشتر بر دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بالا تاکید شده است. با تلگرام فارسی می توانید تعداد نامحدودی پیام , عکس , فیلم , انواع فایل های فشرده , پی دی اف و دیگر موارد را به صورت رایگان برای دوستان و خانواده خود در هر جای دنیا ارسال کنید. گروه های چت تلگرام به بیش از 200 نفر می رسد و این امکان را دارید که برای 100 مخاطب به طور همزمان پیام ارسال کنید. می توانید نرم افزار تلگرام فارسی را در کنار نسخه اصلی تلگرام نصب کرده و به طور همزمان از دو نرم افزار تلگرام در یک گوشی اندروید استفاده کنید.

 

دانلود تلگرام فارسی



:: برچسب‌ها: دانلود تلگرام , تلگرام فارسی , دانلود اپلیکیشن اندروید , نرم افزار اندروید , دانلود مسنجر ,
:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Fallout Shelter 1.1 - بازی فالوت شلتر اندروید

فالوت شلتر یک بازی استراتژیک و فکری با سبکی خاص است که توسط کمپانی Bethesda Softworks LLC برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و توانسته علاقمندان زیادی را به سوی خود جذب کند. پس از رخ دادن یک فاجعه اتمی روی زمین وظیفه شما این است که با پناه دادن انسان های بازمانده در شهرها و پناهگاه های زیرزمینی و جذب ساکنین بازمانده از طریق ساخت ایستگاه های رادیویی و دعوت آن ها به شهر خود , کارتان را به عنوان شهردار یک شهر جدید شروع کنید. افراد مختلف با مهارت های خاص را در جایگاه های مناسب آن ها قرار دهید و از طریق آموزش و بهبود توانایی های آن ها , شاهد شکوفا شدن افراد و در نتیجه شهر خود شوید. از شهر خود در برابر تهدیدات خارجی محافظت کنید و ساکنین شهر خود را برای ماجراجویی و به دست آوردن منابع لازم برای بقای شهر خود به خارج از پناهگاه بفرستید اما مواظب باشید آن ها را به خطر نیندازید. این بازی فوق العاده زیبا و فکری را از دست ندهید. ساخت و ساز خود را آغاز کنید و پناهگاه هایی مستحکم بسازید و شهری پر رونق شکل دهید.

 

فالوت شلتر اندروید

 

دانلود کلش رویال



:: برچسب‌ها: بازی فالوت شلتر , دانلود بازی فالوت شلتر , فالوت شلتر اندروید , بازی اندروید , دانلود بازی , اندروید , دانلود کلش رویال ,
:: بازدید از این مطلب : 853
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود ringID for Desktop - مسنجر رینگ آیدی برای ویندوز

ringID for Desktop یک مسنجر جدید برای ویندوز و دیگر پلتفرم های موجود می باشد که با استفاده از آن در هر زمان و مکان می توانید از طریق ارسال پیام های متنی , برقراری تماس های صوتی و ویدئویی با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید. کیفیت تماس های صوتی و تصویری در مسنجر رینگ آیدی بسیار بالا بوده و علاوه بر این , نرم افزار از داده های تلفن همراه و باتری کمترین مصرف ممکن را خواهد داشت. برای برقراری تماس های صوتی و تصویری رایگان در این نرم افزار می توانید از 3G,WiFi ,4G و 2G استفاده نمایید و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه حتی با وجود سرعت پایین اینترنت می توانید به آن متصل شوید. همچنین این امکان را خواهید داشت که انواع فایل های رسانه ای را با سرعت بالا برای دوستان و خانواده خود ارسال کنید. علاوه بر این نرم افزار از قابلیت ایجاد گروه های شخصی پشتیبانی می کند و می توانید با مخاطبین خود یک گروه چت شخصی ایجاد کنید.

 

رینگ آیدی ویندوز

رینگ آیدی دسکتاپ



:: برچسب‌ها: رینگ آیدی , دسکتاپ , مسنجر ویندوز , مسنجر رینگ , رینگ آیدی ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
دانلود Telegram 3.6.1 - مسنجر تلگرام اندروید + نسخه فارسی

Telegram یک مسنجر فوق العاده سریع , ساده , ایمن و کاملا رایگان برای سیستم عامل اندروید است که در طراحی آن بیشتر بر دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بالا تاکید شده است. با تلگرام می توانید تعداد نامحدودی پیام , عکس , فیلم , انواع فایل های فشرده , پی دی اف و دیگر موارد را به صورت رایگان برای دوستان و خانواده خود در هر جای دنیا ارسال کنید. گروه های چت تلگرام به بیش از 200 نفر می رسد و شما این امکان را دارید که برای 100 مخاطب به طور همزمان پیام ارسال کنید.

 


:: برچسب‌ها: تلگرام اندروید , دانلود تلگرام , نرم افزار کالگرام , اپلیکیشن , اندروید , کالگرام اندروید , مسنجر , دانلود اپلیکیشن تلگرام , کالگرام اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 852
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

RingID.Messenger

ringID یک مسنجر جدید برای دستگاه های اندروید و دیگر پلتفرم های موجود می باشد که با استفاده از آن در هر زمان و مکان می توانید از طریق ارسال پیام های متنی , برقراری تماس های صوتی و ویدئویی با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید. کیفیت تماس های صوتی و تصویری در مسنجر رینگ آیدی بسیار بالا بوده و علاوه بر این , نرم افزار از داده های تلفن همراه و باتری کمترین مصرف ممکن را خواهد داشت. برای برقراری تماس های صوتی و تصویری رایگان در این نرم افزار می توانید از 3G,WiFi ,4G و حتی 2G استفاده نمایید و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه حتی با وجود سرعت پایین اینترنت می توانید به آن متصل شوید.

 

رینگ آیدی

دانلود مسنجر رینگ آیدی



:: برچسب‌ها: دانلود اندروید , مسنجر , دانلود برنامه اندروید , رینگ مسنجر , مسنجر اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1031
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Duolingo 3.18.2 - نرم افزار یادگیری زبان های خارجی برای اندروید

همان طور که می دانید امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی یادگیری زبان های خارجی امری ضروری به شمار می رود و امروزه روش های گوناگونی برای فراگیری زبان های مختلف ایجاد شده اند. با نرم افزار Duolingoیادگیری زبان های خارجی آسان تر از قبل شده است. توسط این نرم افزار آموزش زبان می توانید به راحتی زبان های انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، هلندی ، ایرلندی ، دانمارکی ، سوئدی ، روسی ، اوکراینی ، اسپرانتو ، لهستانی و ترکی را به شکلی سرگرم کننده و در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرید. برنامه اندروید دولینگو با روش های مختلفی نظیر تمرین صحبت کردن , خواندن , نوشتن , گوش کردن , بازی های سرگرم کننده , طرح پرسش , و آموزش لغات و دستور زبان های خارجی به شما در بهبود مهارت های خود در کمک خواهد کرد. همچنین این اپلیکیشن برای یادگیری آسان واژه ها , آن ها را در دسته بندی های مختلف مانند غذاها , اصول , حیوانات و عبارات تقسیم بندی کرده است.

 

دولینگو اندروید

دانلود جیمیل اندروید



:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی در اندروید , جیمیل اندروید , دانلود برنامه , اپلیکیشن , آموزش زبان های خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 849
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Google Play Games 3.5.17 - اپلیکیشن بازی های گوگل

با اپلیکیشن گوگل پلی گیم بازی ها سرگرم کننده تر از پیش خواهند بود. با دوستان خود در بازیهای مختلف به رقابت بپردازید , دستاورد های خود را پیگیری کنید و یا آخرین بازی های انجام شده توسط دوستان خود را مشاهده کنید. از میان صدها بازی موجود در موضوعات مختلف مانند پازل , ورزشی , اکشن , مسابقه ای و استراتژیک یکی را انتخاب کنید و با رقابت با سایر بازیکنان مهارت های خود را به نمایش بگذارید.

 

گوگل پلی گیمز

نرم افزار Zapya ویندوز



:: برچسب‌ها: گوگل پلی گیم , دانلود گوگل پلی گیمز , دانلود اپلیکیشن , اندروید , زاپیا ,
:: بازدید از این مطلب : 1335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود hike messenger 4.2.0.82 - مسنجر هایک اندروید

hike messenger یک مسنجر پرطرفدار برای دستگاه های اندروید می باشد که با توجه به دارا بودن امکانات بسیار کامل و پیشرفته و سطح ایمنی فوق العاده برای حفظ کامل حریم خصوصی و مکالمات کاربران توانسته است کاربران زیادی را به سوی خود جذب کند. توسط مسنجر هایک می توانید در هر مکان و زمان که باشید , برای دوستان و خانواده خود پیام های متنی ارسال کرده و یا با آن ها تماس های صوتی برقرار کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت که با دیگر کاربران انواع فایل های رسانه ای نظیر عکس , فیلم , اسناد و دیگر فایل ها را به اشتراک بگذارید.

 

دانلود هایک

مسنجر هایک



:: برچسب‌ها: دانلود هایک , مسنجر اندروید , دانلود آخرین نسخه هایک , هایک مسنجر ,
:: بازدید از این مطلب : 858
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Azar-Video Chat&Call,Messenger 3.0.20 - مسنجر ویدئویی آذر اندروید

Azar-Video Chat&Call,Messenger یک برنامه دوست یابی برای دستگاه های اندروید می باشد که توسط استدیوی Hyperconnect ارائه شده است. مسنجر آذر از طریق ارسال پیام های متنی , صوتی و چت تصویری برای کاربران خود امکان جسجو و پیدا کردن دوستانی جدید در سراسر جهان را فراهم می سازد. فقط کافیست مسنجر را اجرا کنید و فلش موجود در صفحه نمایش را به سمت چپ و یا راست بکشید تا نرم افزار جستجوی افراد را آغاز کرده و به این وسیله بتوانید دوستان جدیدی در نقاط مختلف جهان با فرهنگ ها و زبان های مختلف پیدا کنید.

 

آذر اندروید



:: برچسب‌ها: دانلود آذر , مسنجر اندروید , دانلود برنامه چت ویدئویی , دانلود مسنجر آذر اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Signal Private Messenger 3.12.0 - مسنجر سیگنال اندروید

Signal Private Messenger یک مسنجر قدرتمند و امن برای دستگاه های اندروید می باشد که از حریم خصوصی کاربران خود به بهترین شکل ممکن محافظت می کند. توسط مسنجر سیگنال می توانید با دوستان خود گروه های چت تشکیل دهید , با یکدیگر گقتگو کنید و فایل های رسانه ای و دیگر اسناد را در گروه های خود به اشتراک بگذارید. امکان جالبی که سیگنال مسنجر را از دیگر نرم افزارهای ارتباطی همانندتلگرام و واتس اپ متمایز می کند این است که سرور نرم افزار هیچ گاه به ارتباطات شما دسترسی نخواهد داشت و همچنین فایل ها و داده های شما در سرور نرم افزار ذخیره نمی شوند.

 

 

دانلود مسنجر سیگنال

 

مسنجر سیگنال اندروید



:: برچسب‌ها: سیگنال مسنجر , دانلود مسنجر سیگنال برای اندروید , بهترین مسنجر اندروید , مسنجر امن ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Moco-Chat.Meet.People

Moco – Chat, Meet People نام یک مسنجر رایگان برای سیستم عامل اندروید می باشد که برای کاربران خود امکان جستجو , ملاقات و گفتگو با افرادی که در یک محدوده نزدیک می باشند را فراهم کرده است . مسنجر موکو دارای چت روم هایی می باشد که می توانید به آن ها بپیوندید , چت گروهی را با دیگران آغاز کنید یا به صورت خصوصی با دیگر کاربران به گفتگو بپردازید. همچنین توسط این اپلیکیشن امکان برقراری تماس های صوتی رایگان را خواهید داشت.

 

Moco – Chat, Meet People

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر



:: برچسب‌ها: دانلود موکو , تلگرام کامپیوتر , دانلود مسنجر , مسنجر موکو برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 672
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Nox App Player 2.3.0.0 - اجرای برنامه های اندروید در ویندوز

Nox App Player شبیه ساز قدرتمند محیط سیستم عامل اندروید روی دسکتاپ به منظور نصب و اجرای انواع برنامه ها و بازی های اندروید است. رابط شبیه ساز برنامه تجربه کامل سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر شخصی تداعی خواهد کرد به گونه ای که حتی می توانید از حالت لمسی مشابه گوشی روی کامپیوتر استفاده کنید.

 

نوکس اپ پلیر

دانلود Nox App Player



:: برچسب‌ها: دانلود اندروید , شبیه ساز اندروید , نوکس اپ پلیر ,
:: بازدید از این مطلب : 966
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 

WhatsApp for Desktop 1.0.0 - مسنجر واتس اپ برای ویندوز

WhatsApp for Desktop یک نرم افزار با استفاده آسان می باشد که به شما اجازه اتصال به سرویس واتس اپ و ارسال و دریافت پیام ها از طریق کامپیوتر را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با دوستان خود به چت و گفتگو بپردازید و یا از طریق کامپیوتر خود انواع فایل ها را برای دیگران ارسال کنید.

 

واتس اپ برای ویندوز

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر



:: برچسب‌ها: واتساپ , دانلود واتس اپ ویندوز , واتس اپ دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Green Telegram (Safe Chat) 0.0.5 - تلگرام سبز برای اندروید

(Green Telegram (Safe Chat  یک پیام رسان رایگان برای دستگاه های اندروید است که در طراحی آن بر دو فاکتور سرعت و امنیت بالا تاکید شده است. توسط نرم افزار تلگرام سبز می توانید تعداد نامحدودی پیام , عکس , فیلم و اسناد مختلف را برای دیگر کاربران این مسنجر پرطرفدار ارسال نمایید. گروه های چت تلگرام به بیش از 200 نفر می رسد و شما این امکان را خواهید داشت که برای 100 مخاطب به طور همزمان پیام ارسال کنید. این نرم افزار نسخه بهبود یافته اپلیکیشن تلگرام می باشد و می توانید آن را در کنار نسخه اصلی تلگرام بر روی گوشی خود نصب کنید.

 

دانلود تلگرام سبز



:: برچسب‌ها: تلگرام , دانلود تلگرام سبز , تلگرام اندروید , تلگرام سبز , دانلود برنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Clash Royale 1.0.0 - بازی کلش رویال اندروید

Clash Royale یک بازی استراتژیک آنلاین برای دستگاه های اندروید و آی او اس می باشد که به تازگی توسط کمپانی نام آشنای سوپرسل سازنده بازی های محبوب کلش آف کلنز , هی دی و بوم بیچ ارائه شده است.  در بازی کلش رویال شخصیت ها  مشابه شخصیت های بازی کلش آف کلنز می باشد اما طراحی و گیم پلی بازی کاملا متفاوت است. در این بازی کارتی شما می توانید به صورت رو در رو و در زمان واقعی در مقابل حریفان خودتان قرار بگیرید و با آن ها به مبارزه بپردازید. هدف شما در این بازی ارسال نیروها به سوی ارتش دشمن و تخریب ساختمان ها و تجهیزات و سرنگونی پادشاه آن برای جمع آوری کارت ها می باشد. همچنین شما می توانید یک قبیله تشکیل دهید و کارت ها و حملات خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. اگر از آن دسته کاربران بازی پرطرفدار کلش آف کلنز می باشد پیشنهاد می کنیم حتما این بازی زیبا را دریافت نمایید.

 

بازی کلش رویال

 

کلش رویال



:: برچسب‌ها: کلش رویال , دانلود بازی , بازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Internet Download Manager 6.25 Build 11 - نرم افزار مدیریت دانلود

امروزه با افزایش استفاده از اینترنت استفاده از یک برنامه کاربردی مانند Internet Download Manager ضروری به نظر می رسد. همان گونه که از نام این نرم افزار پیداست این برنامه به شما امکان مدیریت دانلود فایل ها را فراهم می کند. با اجرا این نرم افزار یک رابط کاربری بصری در اختیار شما قرار می گیرد که کار با اینترنت دانلود منیجر را برای شما بسیار ساده خواهد کرد. فهرست اصلی نرم افزار محلی است که تمامی فایل های مورد پردازش برای شما نمایش داده می شود و نوار ابزار دسترسی به مهم ترین ویژگی های نرم افزار را برای شما مهیا می کند. با توجه به اینکه شما از کدام یک از مرورگرهای محبوب مانند گوگل کروم , اینترنت اکسپلورر , موزیلا فایرفاکس , اپرا و یا سافاری استفاده می کنید این نرم افزار به طور خودکار با مرورگر شما ادغام شده و امکان دسترسی آسان شما را به فایل های مورد نظر ایجاد می کند. برای مثال برای دانلود فیلم ها یک دکمه کوچک در دسترس است که این امکان را به شما می دهد که دانلود فیلم را شروع کنید یا به صورت زمانبندی شده به آینده موکول کنید.

 

Internet Download Manager

اینترنت دانلود منیجر



:: برچسب‌ها: دانلود منیجر , نرم افزار مدیریت دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

One Click Root 1.0 - روت کردن دستگاه های اندروید با یک کلیک

One Click Root نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای  در زمینه روت گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد. توسط این نرم افزار به سادگی و تنها با یک کلیک می توانید دستگاه های اندروید را روت کنید. همچنین این نرم افزار از تمامی مدل های گوشی از جمله HTC , LG , Samsung و Sony به طور کامل پشتیبانی می کند. باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که دخل و تصرف در فایل های سیستم در صورت نا آگاهی شما , می تواند باعث آسیب های جدی به گوشی شود , لذا تنها زمانی از نرم افزار استفاده کنید که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

 

جنگ پادشاهان



:: برچسب‌ها: روت اندروید , روت گوشی , روت با یک کلیک , روت سریع اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

LINE Desktop Free Calls & Messages 4.4.0.810 - مسنجر لاین برای ویندوز

LINE Desktop Free Calls & Messages سرویسی است که ارتباط بین کاربران را در سراسر جهان به شیوه ای مدرن تسهیل می کند. این سرویس در تمامی سیستم عامل ها از جمله ویندوز , مک و تلفن های همراه (اندروید , آیفون و ویندوز موبایل) در دسترس می باشد. برای استفاده از نرم افزار روی کامپیوتر خود نیاز به یک حساب کاربری دارید. پس از این مرحله با استفاده از روش اسکن بارکد ( QR-code Reader ) از طریق موبایل خود نیز به سادگی می توانید به اکانت لاین وارد شوید. لاین دسکتاپ دارای یک محیط جالب و کاربر پسند می باشد که به شما اجازه می دهد بدون هیچگونه پیچ و تاپ به سرعت چت خود را شروع کنید و همچنین امکان ذخیره کردن گفتگوها را به شما می دهد. هر پیام در یک حباب سبز نمایش داده می شود که روشی ابتکاری شبیه به پیام رسانی در آیفون و اندروید به نظر می رسد. چت کردن در لاین می تواند به صورت چت کردن با یک نفر یا با یک گروه از دوستان انجام شود. همچنین قابلیت تماس صوتی نیز از طریق این برنامه به عنوان گزینه ای مناسب در اختیار شما قرار می گیرد.

 

دانلود لاین برای ویندوز

دانلود نرم افزار لاین برای کامپیوتر



:: برچسب‌ها: دانلود لاین ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Telegram Desktop 0.9.18 - مسنجر تلگرام ویندوز

Telegram Desktop یک برنامه پیام رسانی است که به شما امکان تبادل پیام و ارسال و دریافت فایل های مختلف با دوستان و خانواده خود را به شیوه های بسیار ایمن می دهد و قابلیت ارتباط با پلتفرم های مختلف از جمله اندروید و آی او اس و سایر سیستم عامل ها را به خوبی دارد.تلگرام دسکتاپ با تکیه بر پروتکل های پیشرفته امنیتی و رمزگذاری تمامی مکالمات و فایل های به اشتراک گذاشته شده و حفاظت از حریم شخصی , تمامی نگرانی های موجود در مورد سرقت اطلاعات را برطرف کرده و از این لحاظ می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه های پیام رسان محبوبی مانند واتس اپ باشد. با تلگرام می توانید گروه های چت موردنظر خود را با بیش از 200 مخاطب خود ایجاد کرده و به طور همزمان برای حداکثر 100 کاربر دیگر صرف نظر از اینکه از چه پلتفرمی استفاده می کنند پیام ارسال کنید. از دیگر ویژگی های این نرم فزار می توان به دریافت اعلان برای پیام های ورودی و خروجی , سازگاری با انواع فرمت های فایل و رسانه جهت ارسال و دریافت و داشتن شکلک های جالب و خنده دار است.

 

تلگرام دسکتاپ

تلگرام ویندوز



:: برچسب‌ها: تلگرام دسکتاپ , دانلود تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Google Play Services برای بروزرسانی برنامه های اندروید از گوگل پلی به کار می رود. اپلیکیشنگوگل پلی سرویس به کاربران امکان دسترسی به آخرین تنظیمات برنامه ها و بازی های اندروید و ارتقا و بهبود عملکرد آن ها و رفع خطاها و اشکالات احتمالی در هنگام اجرا را می دهد. برخی از برنامه های اندرویدی برای اجرا حتما نیاز به این برنامه داشته و بدون نصب آن پیغام خطا می دهند. برنامه امکانات دیگری از قبیل امکان جستجوی آفلاین , ارائه نقشه ها و دسترسی به تنظیمات حساب گوگل را می دهد.

 

گوگل پلی

 



:: برچسب‌ها: گوگل پلی , دانلود , گوگل پلی سرویس , دانلود برنامه سرویس گوگل پلی , اپلیکیشن گوگل پلی , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

SHAREit for Windows 2.1.15.0 - نرم افزار شیرایت برای ویندوز

SHAREit for Windows نرم افزاری قدرتمند و با استفاده آسان برای ارسال و دریافت فایل ها در دستگاه های مختلف بدون نیاز به بلوتوث و یا فناوری های مشابه است. این نرم افزار با یک رابط کاربری ساده و مدرن امکان انتقال سریع انواع فایل ها بین کامپیوتر و تلفن های همراه با استفاده از WiFi را برای شما فراهم می کند. پشتیبانی از اسناد و فرمت های مختلف و قابلیت اشتراک گذاری همزمان فایل ها از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

شیرایت

دانلود شیرایت



:: برچسب‌ها: شیرایت , دانلود نرم افزار , برنامه , شیرایت ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Zapya - File Sharing, Transfer 3.6 - نرم افزار اشتراک فایل زاپیا برای اندروید

Zapya – File Sharing, Transfer یکی از سریع ترین نرم افزارهای انتقال و به اشتراک گذاری فایل بین پلتفرم های مختلف است که با داشتن بیش از 300 میلیون کاربر به یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه تبدیل شده است. توسط اپلیکیشن زاپیا می توانید عکس , موسیقی , ویدئو و انواع فایل ها را از یک دستگاه اندروید به دستگاه دیگر بدون نیاز به اتصال اینترنت و یا WiFi انتقال دهید.

ویژگی های نرم افزار Zapya :

– اشتراک گذاری فایل بدون نیاز به اتصال داده ها یا WiFi

– امکان انتقال فایل ها با حجم نامحدود

– سرعت بالا در انتقال فایل تا 200 برابر سرعت بلوتوث

– امکان اشتراک گذاری انواع فایل ها به صورت گروهی

– پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی

– و بسیاری امکانات و ویژگی های دیگر

 

دانلودلینک اصلی 

زاپیا

زاپیا اندروید

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود زاپیا"برنامه زاپیا"نرم افزار زاپیا اندروید"اشتراک فایل در اندروید"دانلود اپلیکیشن زاپیا ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

1.Zapya PC 1.8.0 - نرم افزار زاپیا برای ویندوز

Zapya PC یک نرم افزار قدرتمند جهت انتقال و به اشتراک گذاری فایل ها در تلفن های همراه است. با نصب این نرم افزار بر روی ویندوز خود می توانید انواع فایل ها , عکس , موسیقی , فیلم و برنامه ها را با سرعت بالا از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال دهید. نرم افزار زاپیا به شما امکان اتصال کامپیوتر را به دستگاه های اندروید و آی او اس با استفاده از WiFI می دهد.

ویژگی های نرم افزار Zapya PC :

– اشتراک گذاری فایل ها بدون نیاز به اتصال کابل و اینترنت

– امکان انتقال فایل ها با حجم نامحدود

– انتقال فایل ها بین پلتفرم های مختلف مانند اندروید و آی او اس

– سرعت بالا در انتقال فایل ها تا 200 برابر سرعت بلوتوث

– اشتراک گذاری انواع فایل ها به صورت گروهی

– انتقال اطلاعات از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید

– پشتیبانی کامل از زبان های مختلف از جمله فارسی

 

دانلودلینک اصلی 

زاپیا دسکتاپ

زاپیا ویندوز



:: برچسب‌ها: دانلود زاپیا " زاپیا ویندوز " زاپیا اندروید " نرم افزار زاپیا " ارسال فایل اندروید"اشتراک فایل"zapya ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
برنامه اندروید | دانلود تلگرام | واتس آپ اندروید |  کلش رویال

 

http://www.rupload.ir/upload/eyjodzagx4s5ezs32.png



برنامه اندروید:

 برنامه اندروید  (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل موبایل است که گوگل برای اسمارت فون‌ها و تبلت‌هاو هم اکنون برای تلویزیون‌ها عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهداندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است و بیشترین استفاده را در بین سیستم عامل‌های موبایل دارد.

تلگرام:

پیام‌رسان تلگرام
 (به انگلیسی: Telegram) پیام‌رسانی چندسکویی است که برای نسخه‌های کلاینت متن‌باز است. کاربران  می‌توانند  با دانلود تلگرام پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) خودویرانگر و رمزنگاری‌شده تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید و آی‌اواس (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای ویندوز فون، همین‌طور نسخه وب، نسخه اواس ده، نسخه لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند. تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود.


واتس‌اَپ:

واتس‌اَپ
 (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه جن کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا و یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. این سرویس پیام رسانی تنها سال اول رایگان است و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت شود. واتس اپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای اس ام اس یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۴۵۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند.
 
کلش رویال :
 Clash Royal یک بازی استراتژیک آنلاین برای دستگاه های اندروید و آی او اس می باشد که به تازگی توسط کمپانی نام آشنای سوپرسل سازنده بازی های محبوب کلش آف کلنز , هی دی و بوم بیچ ارائه شده است.  در بازی کلش رویال شخصیت ها  مشابه شخصیت های بازی کلش آف کلنز می باشد اما طراحی و گیم پلی بازی کاملا متفاوت است. در این بازی کارتی شما می توانید به صورت رو در رو و در زمان واقعی در مقابل حریفان خودتان قرار بگیرید و با آن ها به مبارزه بپردازید. هدف شما در این بازی ارسال نیروها به سوی ارتش دشمن و تخریب ساختمان ها و تجهیزات و سرنگونی پادشاه آن برای جمع آوری کارت ها می باشد. همچنین شما می توانید یک قبیله تشکیل دهید و کارت ها و حملات خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. اگر از آن دسته کاربران بازی پرطرفدار کلش آف کلنز می باشید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی زیبا را دریافت نمایید.


:: برچسب‌ها: کلش رویال , دانلود تلگرام , دانلود برنامه اندروید , واتس اپ , برنامه واتساپ ,
:: بازدید از این مطلب : 1235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Dubsmash 1.11.5 داب اسمش اندروید - برنامه ساخت ویدئوهای سلفی حرفه ای

Dubsmash یک اپلیکیشن حرفه ای در زمینه ساخت ویدئوهای سلفی می باشد که توسط استدیوی Mobile Motion GmbH برای دستگاه های اندروید ارائه شده است. همان طور که می دانید امروزه شاهد ویدئوهای کوتاه خنده دار در شبکه های اجتماعی هستیم که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته اند. توسط برنامه داب اسمش می توانید این ویدئوهای کوتاه چند ثانیه ای را ایجاد کرده و با دوستان خود در اینستاگرام , واتس اپ و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار دابسمش دارای یک مجموعه کامل از دیالوگ های آهنگ ها , فیلم ها و کارتون ها می باشد که می توانید از آن ها در ویدئوهای خودتان استفاده کنید. همچنین این امکان را دارید که یک کتابخانه ایجاد کرده و صداهای مورد علاقه خودتان را به آن بیافزایید تا دیگر کاربران نیز از آن ها استفاده کنند. برای استفاده از اپلیکیشن داب اسمش اندروید تنها کافیست صدای مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید , یک ویدئوی سلفی ضبط کنید و آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دانلود لینک اصلی 

ایمو

برنامه و بازی اندروید

لانچر



:: برچسب‌ها: لانچر اندروید"داب اسمش"دانلود داب اسمش"ایمو مسنجر"دابسمش اندروید"دانلود اپلیکیشن اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 937
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Root Booster Premium یک نرم افزار تقویت کننده و بهینه ساز برای دستگاه های اندروید می باشد که می تواند توسط کاربرانی که نیاز به اجرای سریع برنامه های کاربردی و یا بهبود عملکرد باتری دستگاه خود دارند , می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برنامه های بسیاری در زمینه بهینه سازی و افزایش عملکرد دستگاه های اندروید طراحی شده اند , با این حال نرم افزار Root Booster با ارائه امکانات و تنظیمات کامل می تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین شما می توانید این تنظیمات را با استفاده از حالت های پیش فرض که افزایش سرعت و تقویت باتری را تضمین می کنند , اعمال کنید.  توجه داشته باشید که این برنامه اندروید تنها در دستگاه های روت شده قابل نصب و استفاده خواهد بود.

 

دانلودلینک اصلی 

 

بادو

روت اندروید

میکو



:: برچسب‌ها: بادو " روت اندروید"برنامه روت بوستر"بهترین بهینه ساز اندروید"دانلود بهینه ساز"تقویت کننده اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

SuperSU Pro 2.66 - نرم افزار مدیریت دسترسی اندروید

SuperSU Pro یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مدیریت حرفه ای و پیشرفته دسترسی برنامه ها بهروت در دستگاه های اندروید می باشد. توسط برنامه سوپر اس یو امکان مدیریت دسترسی به برنامه هایی را که نیاز به روت دارند , را خواهید داشت. لطفا توجه داشته باشید که این نرم افزار تنها در دستگاه های روت شده قابل نصب و استفاده خواهد بود.

منبع: دانلودیها

 دانلودلینک اصلی 

 

تلگرام اندروید

واتس اپ اندروید



:: برچسب‌ها: اندروید"نرم افزار روت"روت اندروید"برنامه سوپر اس یو"مدیریت اندروید"برنامه مدیریت روت"دانلود اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

BeeTalk 2.1.4 - مسنجر بیتالک اندروید

با نرم افزار چت محبوب بیتالک به باشگاه دوستان جدیدی که در اطراف و محدوده شما قرار دارند بپیوندید. پیدا کردن دوستان جدید در محدوده محل زندگی تان مطمئنا یک چالش سرگرم کننده و هیجان انگیز برای شما خواهد بود. از این طریق می توانید به سادگی و فقط با تکان دادن گوشی خود با اشخاصی که در محدوده شما با علایق مشترک وجود دارند آشنا شوید , پروفایل های مختلف را مشاهده کنید , مطالب آن ها را لایک یا دیس لایک کنید و به راحتی و به طور خودکار اشخاص را به لیست دوستان خود اضافه کنید.

 

منبع: دانلودیها

 دانلودلینک اصلی 

 

سوما مسنجر

مسنجر سوما



:: برچسب‌ها: بیتالک"دانلود برنامه اندروید"نرم افزار بیتالک اندروید"مسنجر"دانلود نرم افزار اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

FMWhatsApp یک مسنجر محبوب برای دستگاه های اندروید و دیگر پلتفرم های موجود می باشد که برای شما امکان ارتباط با دوستان و خانواده را از طریق 4G , 3G یا WiFi فراهم می کند. نرم افزار اف امواتس اپ نسخه بهبود یافته اپلیکیشن واتس اپ می باشد که با نصب آن در گوشی و یا تبلت اندروید خود می توانید از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد آن بهره ببرید.

ویژگی های نرم افزار FMWhatsApp :

– امکان افزودن ویجت واتس اپ به صفحه اصلی

– امکان مشاهده پیش نمایش تصاویر ارسال شده

– افزوده شدن بیش از 50 تم زیبا به نرم افزار

– امکان ارسال همزمان بیش از 10 عکس از گالری

– قابلیت پشتیبان گیری از مکالمات در گوگل درایو

– امکان نشانه گذاری پیام های مهم

– پشتیبانی از زبان های مختلف نظیر انگلیسی , اسپانیایی , پرتقالی و ایتالیایی


آموزش نصب نرم افزار FMWhatsApp :

1- ابتدا نرم افزار را از وب سایت دانلودیها دریافت کنید.

2- نسخه های نصب شده واتس اپ را از دستگاه خود حذف کنید.

3- نرم افزار اف ام واتس اپ را نصب کنید.

4- اکنون می توانید نرم افزار را اجرا کنید و از امکانات آن بهره ببرید

 

 دانلودلینک اصلی 

 

دانلود تلگرام

مسنجر واتس اپ



:: برچسب‌ها: دانلود واتس اپ"دانلود تلگرام"مسنجر واتس اپ "اف ام واتس اپ"اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 9871
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد